سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :10
کل بازدید :37674
تعداد کل یاد داشت ها : 30
آخرین بازدید : 103/1/31    ساعت : 6:37 ع
درباره وبلاگ
  ابا احمد[28]


من کان باذلا فینا مهجته و موطّنا علی لقاءالله نفسه ، فلیرحل معنا ...
ویرایش
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار صدها نفر از جوانان 73 کشور جهان،قیام ملتهای مسلمان بر ضد دیکتاتوری های وابسته را پدیده ای بسیار مبارک و بسیار مهم و مقدمه قیام علیه «دیکتاتوری جهانی شبکه فاسد و خبیث صهیونیستی و استکباری» خواندند و تاکید کردند:

     در آفاق روشن این حرکت مبارک، امت اسلامی، به حول و قوه الهی بار دیگر در اوج عزت و استقلال و اقتدار قرار خواهد گرفت. ادامه مطلب...


برچسب ها : جوانان و بیداری اسلامی  ,

توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      

امام خامنه ای :

سخن از بیدارى اسلامى، سخن از یک مفهوم نامشخص و مبهم و قابل تأویل و تفسیر نیست؛ سخن از یک واقعیت خارجىِ مشهود و محسوس است که فضا را انباشته و قیامها و انقلابهاى بزرگى را پدید آورده و مهره‌هاى خطرناکى از جبهه‌ى دشمن را ساقط کرده و از صحنه بیرون رانده است. با این حال، صحنه همچنان سیال و نیازمند شکل دادن و به سرانجام رساندن است. آیاتى که در طلیعه‌ى سخن تلاوت شد، دستورالعمل کامل و کارسازى است؛ براى همیشه و بویژه در این برهه‌ى حساس و سرنوشت‌ساز. خطاب به پیامبر اکرم (صلّى اللَّه علیه و آله و سلم) است، ولى در واقع ما همگى بدان مخاطب و مکلفیم. در این آیات، تقوا با همان معنى بلند و گسترده‌اش، اولین توصیه است، و سپس سرپیچیدن از فرمانبرى کافران و منافقان، و پیروى از وحى الهى، و سرانجام توکل و اعتماد به خداوند.

بار دیگر این آیات را مرور کنیم:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم. «یا أیها النّبىّ اتّق اللَّه و لا تطع الکافرین و المنافقین انّ اللَّه کان علیماً حکیماً. واتّبع ما یوحى الیک من ربّک انّ اللَّه کان بما تعملون خبیراً. و توکّل على اللَّه و کفى باللَّه وکیلاً».

منبع : http://www.aviny.com





برچسب ها : بیداری اسلامی  ,
توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهیدان مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد ، دوتن از شهدای نخبه کشور، در فضایی معنوی با خانواده های آنان دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آقا خطاب به همسر شهید رضایی نژاد : واقعا یک زمانی شاید اگر کسی می خواست شهید نشود ، می رفت سراغ دانشگاه ؛ ولی حالا برعکس شده. بعد از شهادت شهید احمدی روشن ، چند صد نفر از دانشجویان تقاضای تغییر رشته به فیزیک هسته ای داده اند. این یعنی انتخاب آگاهانه .




برچسب ها : شهادت می خواهی، برو دانشگاه !  ,
توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      
<      1   2