فراموش شدن مناسبت ها و ایام ملی و غرور آفرین تاریخ انقلاب در دولت فعلی، انسان را به یاد آلزایمر کهنسالی می اندازد. البته این نگاه سطحی ترین و خوش بینانه ترین نگاه به این رویکرد تلخ و نگران کننده است؛ چرا که گرامی داشت مناسبت های ملی برای هر کشوری جزو برنامه ها و اصول ثابت و شناسنامه هویتی و اعتقادی ملت هاست.

      با وجود این، دلیل تقارن کلید خوردن برخی طرح ها و برنامه های دولت درست در روزهایی که ضرورت توجه ملی بخصوص دولتمردان به این مناسبت ها، بر همگان روشن است؛ چه می تواند باشد!؟ (مثل توزیع سبد کالا همزمان با آغاز دهه فجر یا شروع ثبت نام یارانه ها در روز ملی فناوری هسته ای) علت این بی تدبیری چیست؟ فراموشی ناشی از کهولت سن یا پرکاری مسئولین! و یا خدای ناکرده ترس از تحت الشعاع قرار گرفتن روند رو به رشد(؟!) مذاکرات هسته ای...

     هر چه هست، عمداً یا سهواً نتیجه ای ندارد جز دل شکستگی خانواده های شهدای انقلاب و جهاد هسته ای و خوشحالی دشمنان انقلاب. امیدوارم قضیه به همین جا ختم شود وگرنه معلوم نیست تدبیر بعدی در کدام مناسبت ملی کلید می خورد تا باز هم اذهان عمومی سرگرم تخم مرغ و سبد و سایت رفاهی و عدد سمت راست کد ملی و .... شود.

هسته ای