سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :3
کل بازدید :37584
تعداد کل یاد داشت ها : 30
آخرین بازدید : 103/1/10    ساعت : 6:5 ع
درباره وبلاگ
  ابا احمد[28]


من کان باذلا فینا مهجته و موطّنا علی لقاءالله نفسه ، فلیرحل معنا ...
ویرایش
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر

اطلاعیه مهم : با توجه به فرمایش اخیر رئیس جمهور محترم مبنی بر نقد شناسنامه دار، به عموم هموطنان عزیز عرض می کنم از این به بعد یک برگ کپی شناسنامه همراه خودشون داشته باشن تا موقعی که از مشکلات و سوء تدبیرها در کوچه و بازار صحبت می کنن، بهشون گیر ندن و یا برچسب بی شناسنامه! نزنن... البته در مورد انگ بی سوادی، چیزی به ذهنم نمی رسه! آخه من هم سواد ندارم.!!!

ش


      

در این اوضاع و احوالی که بیشتر مردم بدهی های مختلفی به این و اون دارن (لا اقل به اندازه یک وام مختصر بانکی)، آقای محترمیو می شناسم که به هیچ کی بدهی نداره! مخصوصاً گوش این آقا که به هیچکی بدهکار نیست... البته این شخص که از قضا از کلید داران دولت فخیمه تدبیر و عزت! هم هستش و فرمون صنعت کشور تو دستاشه، هیچ اعتقادی به توانمندی جوونا و دانشمندای وطنی نداره و معتقده که ما توی بعضی از علوم (بخصوص گوش و حلق و بینی) 80 سال با فرنگی ها فاصله داریم؛ برا همین اجازه داده طبیبای فرنگی یه ذره گوششو بکِشن (البته برا درمون نه برا تنبیه) ... تو خود حدیث مفصل بخون از این مجمل. برای همینه که می گم گوش این آقای میلیاردر به هیچکس بدهکار نیست.!! .... مردم تو فکر یارانه و داستان بگیر و نگیرش و این شازده دنبال درمونش توی آلمان (اونم تو تعطیلات عید)

نعمت زاده


      

فردای آن روز که توافقنامه ژنو به امضاء رسید - یکشنبه 3 آذرماه 92 / 24 نوامبر 2013 - «فرد کاپلن» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی و ستون‌نویس روزنامه‌های نیویورک تایمز، نیویورکر، آتلانتیک و اسلیت آنلاین و مؤلف چند کتاب در زمینه‌های نظامی و جنگ هسته‌ای، طی مقاله‌ای با ابراز تعجب نوشت: 

پت و مت      
 «چند هفته پیش یک مقام رسمی ارشد کاخ سفید از من و چند روزنامه‌نگار دیگر دعوت کرد تا نظر ما را درباره پیش‌نویس توافقنامه‌ای که قرار بود اوباما در مذاکره 5+1 با ایران به طرف ایران پیشنهاد کند جویا شود. وقتی متن پیش‌نویس توافقنامه را دیدیم، آن را کاملاً یکسویه ارزیابی کردیم و همه ما بر این باور بودیم که ایرانی‌ها هرگز این متن را نخواهند پذیرفت و به شرایطی که در آن آمده است تن‌نخواهند داد. پیش‌نویس توافقنامه به گونه‌ای بودکه هیچیک از مواد آن نمی‌توانست با اعتراض یک آمریکایی، یک اسرائیلی و یا یک عرب متعصب روبرو شود. اما امروز که متن توافقنامه یکشنبه ژنو منتشر شد با کمال تعجب دیدم‌‌ همان پیش‌نویسی است که چند هفته قبل دیده بودم و اکنون تیم هسته‌ای ایران، برخلاف انتظار ما، بدون کمترین تغییری در متن پیش‌نویس به آن تن داده و پذیرفته است.»!
(یادداشت روز یکشنبه روزنامه کیهان)

      

همه دلایل را بالا و پایین کردم تا به منطق زیر رسیدم؛ ما از دریافت یارانه انصراف میدهیم تا دولت بعدها به بهانه ی حل مسائل اقتصادی و تامین منابع پرداخت یارانه ها، بخشی از شرف و حقوق مسلم مان را نفروشد. چه بسا برخی دوست داشته باشند فشار اقتصادی به دولت آنقدر زیاد بشود که صحنه برای سازش و تنازل و وطن فروشی فراهم شود ولی ما تقویت دولت را نوعی دفاع از حیثیت انقلاب می دانیم.

مردم انقلابی همیشه سنگ زیرین آسیاب اند. به از خودگذشتگی جماعتی که شام 24 خرداد تا صبح در خیابان ها رقصیدند امیدی نیست. مردم اگر بدانند به خاطر نان ممکن است شرفشان را به قطعنامه های اروپایی بفروشند از جیبشان هم به دولت کمک میکنند. (وحید یامین پور)

یارانه


انصراف می‏دهم تا به بهانه تامین منابع یارانه، عزتمان در مذاکرات فروخته نشود.


توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      

فراموش شدن مناسبت ها و ایام ملی و غرور آفرین تاریخ انقلاب در دولت فعلی، انسان را به یاد آلزایمر کهنسالی می اندازد. البته این نگاه سطحی ترین و خوش بینانه ترین نگاه به این رویکرد تلخ و نگران کننده است؛ چرا که گرامی داشت مناسبت های ملی برای هر کشوری جزو برنامه ها و اصول ثابت و شناسنامه هویتی و اعتقادی ملت هاست.

      با وجود این، دلیل تقارن کلید خوردن برخی طرح ها و برنامه های دولت درست در روزهایی که ضرورت توجه ملی بخصوص دولتمردان به این مناسبت ها، بر همگان روشن است؛ چه می تواند باشد!؟ (مثل توزیع سبد کالا همزمان با آغاز دهه فجر یا شروع ثبت نام یارانه ها در روز ملی فناوری هسته ای) علت این بی تدبیری چیست؟ فراموشی ناشی از کهولت سن یا پرکاری مسئولین! و یا خدای ناکرده ترس از تحت الشعاع قرار گرفتن روند رو به رشد(؟!) مذاکرات هسته ای...

     هر چه هست، عمداً یا سهواً نتیجه ای ندارد جز دل شکستگی خانواده های شهدای انقلاب و جهاد هسته ای و خوشحالی دشمنان انقلاب. امیدوارم قضیه به همین جا ختم شود وگرنه معلوم نیست تدبیر بعدی در کدام مناسبت ملی کلید می خورد تا باز هم اذهان عمومی سرگرم تخم مرغ و سبد و سایت رفاهی و عدد سمت راست کد ملی و .... شود.

هسته ای


توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      

پوریم (به عبری ?????) نام یکی از اعیاد مذهبی در یهود برای جشن گرفتن نجات یهودیان است.

به گزارش صراط به نقل از دانا، اگر چه برخی عید پوریم را یادآور رابطه باستانی ایران و یهود می دانند اما اصل و اساس این جشن، پاسداشت یک هولوکاست ایرانی است.

این جشن پس از تسلط رژیم غاصب صهیونیستی بر سرزمین فلسطین به صورت آشکار و علنی اجرا می شود؛ جشنی که برای بزرگداشت ریختن خون هزاران ایرانی توسط یک دختر یهودی به نام استر است.

عید پوریم

ادامه مطلب...

توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      

چگونه تایلند تبدیل به بزرگ‌ترین مرکز توریسم جنسی شد ؟

ایرانیان در تعطیلات نوروز به کجا می روند؟

کشور پادشاهی تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. پایتخت آن و همچنین پرجمعیت ترین شهر
آن بانکوک است.
تا سال 1939 نام رسمی این کشور سیام بود. تا آ ن که با اعلام رسمی دولت وقت، به تایلند که یک نام انگلیسی
می باشد، تغییر یافت. به معنی « سرزمین قوم تای »
نام کشور تایلند یادآور سه چیز است:
• گردشگری جنسی
• طبیعت زیبا
• معابد کهن

تایلند

دانلود متن کامل با فرمت pdf ...


توسط : ابا احمد |   نظر بدهید
      
   1   2   3      >